Grilla

Darlingen håller på att förbereda maten lite. Vi ska äta grillat kött. Så gott!

Elin och hennes pojkvän Robin var här och hälsade på. Jag som anser mig själv
helt kass på engelska pratade inte så jättemycket, utan lyssnade istället. De ni! (Robin är alltså engelsman)
Jag kan va tyst!
Jag har hört av folk att jag är mycket bättre på engelska än vad jag själv tror. Speciellt efter
några glas vin, då pratar jag flytande engelska! Haha!

Jag skulle ju in en sväng till stan idag, men vi skippade det och åkte ut till Jönis och
grattade Johan på 25års dagen istället. Fikade lite:D

Nu sover Oliwer en stund. Skönt för det lilla livet!

Darlingen ropar från köket att han vill ha hjälp, så ja ska gå dit nu.
Kanske skriver mer sen.

Vad gör ni idag?

Postat av: Therese - Eira min ögonsten - Tävling & Bloppis!

Gud vad gott med grillat!

2009-04-21 @ 10:50:05
URL: http://eiraheidemo.blogg.se/
Postat av: Sofia

Se där ja.. Fint namn! Å vilken goding du har, jättesöt! =) Lägga till varandra?

2009-04-21 @ 19:46:03
URL: http://sofiaericsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0