Fredag

Idag gick jag upp vid 9 tiden. Killarna gick upp lite tidigare och åt gröt och lekte lite.
Jag har letat och letat och letat efter ett grönt halsband som jag har haft på ett bröllop förut,
men det verkar så dåligt att jag inte hittar det, men jag hittade ett backup halsband, så det löser
sig ändå:)

Jag ska precis testa klänningen med mina nya leggings, sen när Oliwer vaknar från sin lilla
powernap ska vi åka in till stan. Ska kika på ett par nya skor och ett bälte.
Darlingen ska klippa sig, så ska vi förbi skräddaren. Sen åka och lämna Zelda.
Blir nog att tvätta saaben med idag. Ska åka förbi mor och far med och hämta resväskan.

Så idag har vi som sagt ca 1000 saker att göra!

Igårkväll när jag badade så testade Darlingen några inställningar på min nya kamera,
och hittade den inställningen som felade, så nu är det tok skarpa bilder! Woho!
Tack Darling!!:D



Jag har egentligen ingen lust att göra massa saker idag, helst av allt skulle jag
vilja vara ute hela dagen!!:D

Vad gör ni en vacker dag som denna?
Ha en underbar dag!



Postat av: Carolina

Ha en underbar dag - låter som ni har fullt upp ;) kram

2009-04-24 @ 13:06:02
URL: http://carolina1979.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0