Vakna

Nu e vi vakna igen, eller iaf jag o Oliwer. Han hade tröttnat på att sova och e superpigg nu, ligger o grejar o tränar i sängen.
Idag händer det saker. Ska bli skoj!
Sen vid 16 tiden bär det hem till några vänner och ska äta lite. Ska bli mumsich=)

Kanske ska fixa lite frulle.
Fick hem hela säsong 5 av One tree hill, som jag har börjat kolla på, såg iofs de 6 första avsnitten för ett halvår sen eller nåt, men jag tittar om=) Det e ju bra!

Hjälp vilken uppståndelse det e för att Luke Perry e i Trosa, ja visst, han e känd, men hallå?? Det va ju typ 100 år sen som Beverly Hills gick. Jag har inte följt den serien spec väl, kanske därför jag inte fattar. Tacka vet ja om OTH folket hade varit i Trosa, då hade jag oxå det=)



Ha en bra dag!

Postat av: Lilla jag

Ja det är verkligen ståhej för att han är här. Var på jobbet och filmade i tisdags.

2008-09-13 @ 16:30:30
URL: http://irenev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0