Uppe med tuppen!

Så här tidigt brukar vi inte va uppe. Vi brukar somna om och gå upp runt 10 snåret, men idag tyckte Zelda att hon skulle gå ut (Tok lös i magen!), så det va bara o trycka ner Oliwer i hans bärsele o gå ut. Ganska skönt att va vaken så här "tidigt" ändå. Ska sätta igång en tvätt o se till att diska innan Oliwer tycker att han ska bli pigg.

Idag fyller förresten min lilla prins 2 månader=) Yeeeey!!! 9 veckor imorgon.
Igårkväll så va han typ piggast i hela världen när vi skulle sova så han låg på mage på min mage och tränade som fasen, han e jätteduktig på att hålla upp huvudet! Sen fick han sitta på min mage med mina ben som ryggstöd (fattar ni??), och så har jag en boll som lyser lite olika färger som jag förde fram och tillbaka och upp och ner, han följde den hela tiden! Det e så skoj nu när man börjar få mer kontakt, han e ju lite sen pga att han e prematurbarn (Förtidigt född), så egentligen e han ju bara 4 veckor. Snart iaf.

Han e så himla söt när man får kontakt o han skrattar=)

Nääe, nu tycker ni att jag pratar för mycket om Oliwer, men det struntar jag i, för det e han som e mitt liv=)

Over and out!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0