Onsdag

Idag har jag ju fått min spruta, gjort några ärenden och sen lunchade jag o Oliwer med min pappa.

Sen kom mammorna=) Jättemysig fika. Jag gjorde en sockerkaka och så blev det kaffe såklart!
Två mammor med bebisar och en pappa kom det.
Jag plockade undan, tvättade, diskade och dammsög innan de kom. Skönt när man får nåt gjort=)

Vi åkte ut till Jönis ändå och tittade på det där huset, vi ska inte va me o buda, men de e kul o titta. Man kan ju få lite inspiration! Efter en sväng hos Oliwers farmor o farfar åkte vi hemåt. En stund senare kom min mamma förbi.
Hon och jag åt ostkaka med sylt o grädde och tittade på "Sex and the city"-filmen. Den va faktiskt riktigt bra, jag har inte följt serien något alls. Tack mamma för en trevlig kväll!

Så nu e det dax o somna. Tittar lite på film nu bara, men ska nog sova ist. Imorgon hoppas jag på att Oliwer sover länge!!=) Idag gick vi ju upp "tidigt" pga sprutan.

Nääe, ha en bra natt!

Postat av: Åsa!

hejsan! vad kul att du kolla in =)

min e 11 mån snart, så nu den 22 okt blir han ett år.. herregus vad tiden går hehe.. vilket fint namn du valt hehe ;-)

allt går bra?

2008-09-18 @ 09:30:11
URL: http://vasaru.blogg.se/
Postat av: Mamma

Tack själv för en trevlig kväll!

Kram

2008-09-18 @ 11:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0