Höst

När jag va ute med Zelda märkte jag att det e höst. När det blåste lite så föll massa löv av träden. Jag tycker att det e supermysigt med hösten, man klär sig lite varmare. Jag måste kolla i skåpet om jag har några bra stövlar att ha innan vintern kommer, annars blir det lite shopping=). En annan sak som jag älskar med hösten och vintern e att min scarf åker på, ni vet den där snygga gröna med guld i som jag köpte när ja o Lena va i Sthlm=) Älskar den!

En mindre bra sak med hösten e att jag blir förkyld då, vilket e fallet idag. Vaknade och va tok täppt i näsan. Usch, e lite tung i huvudet oxå. Inte kul alls! Men det e bara o bita i det sura, gå och leta fram en nässpray och trycka i sig en alvedon....

Frukost?? Ja det vore gott, ska se vad som finns, sen ska jag åka o köpa jäst.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0