Kväller

Idag har jag tvättat, diskat, slöat, handlat och ätit mat hos mina föräldrar. Kom hem för en stund sen. Oliwer sover o Darlingen jobbar sista natten!! Yeeeey!!

Imorgon tänkte jag passa på att plocka undan lite o greja, sen ska vi ut till Oliwers farmor o farfar. Kul för dem o träffa barnbarnet lite ibland=)
Bada kanske lite oxå?
Filmade Oliwer lite idag, han låg på fårskinnsfällen och pratade och skrattade. Hehe, han e så gullig! Min bästa!

Igår va vi på fest hos Jossan o Fredrik. Jättekul!
Massa av mina bästa Skavsta människor va där!
God tårta o bra folk, kan knappt bli bättre! Det va i deras nya hus. Så himla fint! Nästan som ett slott!!=) *Vill oxå ha*

Nu kom suget efter ett hus riktigt rejält! Seså, lägg ut mitt drömhus på nätet nuuu!!!!



Festprisse!! "Snyggaste killen på festen" Det e väl inte så dåligt för en kille på snart 3 månader??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0