Tv o tacos

Idag har vi varit en sväng i stan. Köpte lite kläder till Oliwer på rean, ett album till hans dop som kommer fungera som gästbok, två flaskor vin och ett block till mig.
Efter det svängde vi förbi en jobbarkompis, drack lite kaffe, snackade lite skit o fick lite kläder till Oliwer. Några bodys (5-6st tror jag), 4 par strumpor, en mössa och en overall. Jag kan ta kort på det o lägga ut sen om det e nån som vill se.

Det är kanon med rea o när folk ändå ska slänga sina barnkläder! Oliwer hade supermycket kläder när han va mindre, men sen har det sinat, och strl 74 har han inte spec mycket alls, så hittar jag något fint plagg i strl 74 (eller där omkring) så kan man ju köpa det nu. Just nu har han strl 62-68.

Oliwer har skrivit en önskelista till dopet och till julafton=)

* Ny bilbarnstol från 6 månader------------>
* En ny barnvagn (SULKY BRIO RACE GRÅ SVART 618)
* En bobbycar (helst polisbil, eller så e det mamma som vill det)
* Roliga leksaker som låter, lyser och blinkar
* Kläder. Strl 74 och uppåt.


Nu ska jag titta klart på "Nytt läge", innan det va det "Du är vad du äter" och "Sjukhuset" till allt tv-tittandes har vi ätit tacos idag. Tokmätta nu!

Kram på er!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0