Töntigt program

Det är något frågetävlings program (alle eller inget) på barnkanalen nu. Har tittat en stund och blir bara mer o mer irriterad på den skånska (Jag har inget emot skånska annars) programledaren Suuz. Kassa frågor och kassa priser.
Ja menar kul att vinna strumpor eller diskhandskar??
Massa dryga bakgrundsljud!!! Gaaaah!!!! *Byter kanal så fort jag kan!!!!*

Va ute med Zelda en sväng för en liten stund sen, Oliwer ligger o sover.
Jag blev hungrig så jag slängde ihop lite pannkakor.
Ska ju på julbord ikväll ute på Marsviken. Jobbet som bjuder.
Mår inte jättebra, e förkyld o ont i halsen. Men jag tar med min bästa kompis Nezeril.

Oliwer ska va hos mina föräldrar. Zelda får oxå följa med dit.

Gissa om vi kom ihåg att hämta nyckeln till församlingshemmet (Där vi ska ha dop-fika på söndag). Den skulle hämtas innan kl 12.... Det kom vi på 12.45. Men det löste sig ändå. Så nu ligger nyckeln i säkert förvar;)

Undra om min son tänker vakna snart. Jag ska nog passa på att slå in några julklappar medans han sover.
Eller kanske göra klart mitt pyssel med bokstäver, fast ja skulle behöva besöka typ coop eller nåt innan, får se om ja kan lösa det ändå.

Fortsätt göra mig glad med kommentarer=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0