Söndag

Nääähee, den här helgen har det inte blivit många inlägg alls. Typ ett. Så nu tänkte jag ändra lite på det.

Darlingen e iväg o spelar innebandy, han borde komma hem när som helst.
Oliwer ligger i sitt babygym o leker och jag tittar på "Hål i väggen". Så jävla sjukt! Men kul!!



Idag har jag, Oliwer o Zelda varit hos Jenny och fikat. 25års fika=)
Jag gav henne en tavla med två kort på Oliwer i, och berättade att jag ska kidnappa henne.
Jag kan inte berätta mer om det nu, om hon läser, men efteråt lovar jag att berätta allt=) Kul kommer det bli!

Fick även lunch där. De skämmer bort mig=) Kyckling med curry och ris=)

När jag kom hem så städade jag. Plockade undan massa o tvättade en tvätt.
Bellen o Anna kom på fika. Gott me lite kaffe igen=) Hehe.

Så just nu e det faktiskt ganska fint hemma hos oss. Ska försöka låta det se ut så här, men det kanske inte går??

Jag har fått ont i mitt knä igen, som när jag va ung....=(, inte skoj alls!

Nu kommer darlingen hem igen=) Woho=)



Postat av: Sofie

Såå söt han är Oliwer:-)

2008-11-17 @ 13:23:39
URL: http://www.zouphie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0