Regnrusk

Idag e det regnrusk ute. Blää!!
Något positivt e att man tutte mår mycket bättre iaf! Jag har tagit hand om den, så mjölkstockningen är nog snart ett minne blott!

Det är ju såklart mitt eget fel att jag drabbades, jag gick ut utan jacka i förrgår, väldigt dumt gjort, men solen sken ju;)

Igår fick jag hem lite kläder till Oliwer (som vanligt) Jag hade beställt från www.barnklader.net.
Det enda han kan ha just nu är iofs en blå jacka, den kan han ha tills han blir ca 6 månader.
Det var jättebra priser, samt att det va 50% rabatt om man angav koden "rea" i varukorgen. Även de kläder som redan va på rean.
Rekommenderas verkligen!



Bilden är lånad från www.barnklader.net

Jag fick hem lite andra kläder oxå, tradera vinster. Så nu har Oliwer massa kläder igen=) Så kul att handla=)

Zelda vill gå ut. Oliwer ligger o sover inne i sin säng, så jag kan ju faktiskt bege mig ut i rusket nu, men jag väntar lite, om ca en timme borde darlingen kommit hem från jobbet, då kan jag o Zelda gå på en lite längre sväng. Så hon får springa av sig lite i skogen o så=) Man kan verkligen se glädjen i henne när hon får springa lös i skogen!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0