Läggdax

Nu börjar det bli dax för sängen. Oliwer är sur. Övertrött. Skönt att darlingen är hemma iaf så ja slipper ta Oliwer nu!
Är ju oftast jag som har honom på "kvälls-dampen".

Nu har jag iaf tittat på "Du är va du äter" med en liten paus för Zelda ville gå ut, sen blev det "Höök" och nu har jag även hunnit med "Nytt läge". Fast det sistnämnda fick jag titta på genom nätet, men det går likabra det, nästan bättre, för man slipper reklamen!

Jag undrar om jag ska ta mig ett bad. Lägga mig ner och bara njuta lite. Hinner ju inte bada lika mycket som jag skulle önska nu för tiden. Annat va det när jag va gravid=) Hehe då kunde det bli 2-3 ggr/dygn=) Det va tider det!

Igår skulle jag somna tidigt tänkte jag, men bubblade med Carro på msn till halv två typ Hehe, e man mammaledig så e man=) Tiden går ju så fort när man har roligt.

Nääe, kanske skriver ett inlägg senare!
Ska få ny design på min blogg oxå=) *Längtar*!!!!!

Postat av: Agnieszka

Ohh spännande med ny design!!!! Vem sak göra den??

kramar

2008-11-07 @ 08:00:53
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0