Dopet

Nu äntligen har vi kommit hem igen. Åkte till Citygross. Handlade lite olika saker. Det hade sinat i kylen, så den fyllde vi på, och så handlade jag lite pyssel saker. Är så sugen på att pyssla.
Har faktiskt pysslat lite till dopet=)

Va hemma hos mamma o pappa en sväng oxå. Mamma hade bakat massa massa bullar till dopet!
TACK SÅ MYCKET!
Oliwer passade på att hoppa (?!) lite i hoppgungan, iaf röra sig lite i den=) och Zelda fick lite mat och lekte lite.

Oliwer tokdäckade i bilen, så det va bara att bära in honom i sängen. Får byta om till pyjamas sen när han vaknar.
 
Nu ska jag bada. Kanske ska lyxa till det och färga ögonbrynen lite? Det behövs!
Ha de bra!



Oliwer leker i sitt gym=)

Postat av: Mama Mad

Så söt han är!! haha ja men jag får prestationsångest om väskan ska stå packad..så jag väntar nog ett tag till ändå..:P är i vecka 31+3 idag och bebis får stanna där inne ett bra tag till..efter tolvslaget på nyårsafton är det okej att titta ut..Återstår att se om den lille vildingen kan stanna därinne så länge..Känns som han ska gräva sig ut ibland..

2008-11-11 @ 12:55:17
URL: http://madelainef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0