Bakar

Vi har kommit hem från babymassagen. Det gick ganska bra. Alla barn va tysta utan Oliwer som låg och pratade.
Som ni kanske vet så är barnen utan blöja när de får massage. Det utnyttjade Oliwer genom att kissa på sin älskade mor. Hehe. Fast jag e van, så det gör inte så mycket.
Två gånger till ska vi på massage. Det va supermysigt=)

Just nu håller jag på att baka lite. Tänkte testa baka lussekatter. Det har jag aldrig gjort i hela mitt liv, så det här blir första gången. Just nu så jäser degen och jag tänkte passa på att ta ett snabb-bad.

Jag får efterlysa en gång till om det är nån som vet hur man kan göra någon bra badolja själv?
Eller var man kan köpa nån bra?

Återkommer senare med bilder på resultatet av mina lussekatter=)

Vad har ni hittat på idag??

Postat av: Ankan

Dr. Hauschka har badoljor som är bra, naturgrejer och inga tillsatser. Finns typ på bodystore.se, blush.se



Lycka till med bullarna :)

2008-11-27 @ 16:24:33
URL: http://ankansanka.blogspot.com
Postat av: Agnieszka

Är det badolja till dig eller Oliwer???

Köp Natusans badolja, den funkar för både dig och lillprinsen och den är superbra tycker vi. Nova har ju jättekänslig hud och om hon badar i vatten som inte innehåller oljan så måste vi smörja i flera dagar med kortisonsalva för att hennes hud ska bli normal igen, men när vi använder olja i badet så räcker det med att smörja med hudkräm så hon inte är torr.... så jag tycker ni ska prova den!

2008-11-27 @ 17:07:18
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Sofie

Va mysigt med babymassage! Jag och Hugo gick också på det men det var bara två gånger...och Hugo passade också på att kissa på sin snälla mamma då:-)



Haha jo Boxholm är förknippat med sin ost:-) De har målat en stor gammal oljetank (eller vad det nu är) till en jätteost som en reklamskylt. Jag är ju uppvuxen i Boxholm så jag är lite bortskämd med bra ost..här duger ingen Arla ost inte, färsk ost från boxholms mejeri ska det vara haha:)



Kram på dig!

2008-11-27 @ 17:07:49
URL: http://www.zouphie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0