Badat

Nu är Oliwer färdigbadad och klar att åka.

Vi ska åka o beställa smörgåstårtan och sen ska vi ut till jobbet en sväng.
Ska prata om när jag ska börja jobba o så.
Ja, jag ska börja jobba. Jag har bestämt mig, det får bli några pass i månaden när
darlingen e ledig.
Det behövs ekonomiskt och det behövs pga att jag jobbar med röntgen och bör
vara uppdaterad om alla nya regler o grejer hela tiden.

Jag hade tydligen inte så mycket att göra förut, så jag passade på att spilla ut massa te på bordet.
Det gör iofs inte så mycket, då fick jag äntligen arslet ur o ska byta duk.
Blir nog en julduk.
Men nu ska vi åka.

Ha de bäst sålänge!

Ciao

Postat av: Hannah

Idag kände jag mig kränkt, har jag anledning till det eller överreagera jag? Är det okej att säga så som de sa? Läs mitt inlägg.. fan, blir sur! :p

2008-11-24 @ 16:34:44
URL: http://hannahborg.blogg.se/
Postat av: Hannah

Jag presenterar Cocoos julkollektion som är perfekt för dig som har en grymt snygg stil eller som går efter mode. Cooco har örhängen, ringar/broscher, armband, halsband och klockor!



Gå in på min blogg och läs mitt senaste inlägg, där får du 25% RABATT :D

2008-12-08 @ 18:58:41
URL: http://hannahborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0