Regn o rusk

Inge kul o vakna idag och titta ut!! Värsta regnrusket....

Så idag blir det att fixa och pilla hemma. Kanske någon film oxå.
Middag kl 16 hos mor o far. Innan det ska jag baka lite scones tänkte jag. E så sugen på det.

Igår hamnade vi i Norrköping en sväng. Eller det va en ganska lång sväng. Vi träffade Lena vid maxi och gick in och handlade lite, sen åkte vi hem till henne och träffade Göran och fikade massa. Hon hade gjort sockerkaka och jag hade gjort blåbär/hallonpaj. Så gott!
Darlingen sov lite innan han åkte iväg och jobbade natt, medans jag och Zelda åkte hem till mina föräldrar och tittade på melodifestivalen. Skönt att Carola åkte ut!!!!

Jag köpte en riktigt snygg lila tröja som jag nog ska ha på mig idag och ett par toksnygga shorts som jag tänkte ha i Valencia.

image518

image519


Här en en bild på mig från nyårsafton och en bild på min lilla söta gudson Joje=)

Nu blir det scones!

Postat av: Ankan

söt liten misse =)

2008-03-11 @ 13:00:27
URL: http://toadana.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0