Pizza lunchen blev inte så bra

Min bror skickade sms och frågade om jag ville följa med och äta pizza efter att han hade tränat och innan jag börjar jobba. Ja det går bra sa jag, jag ska bara gå ut med Zelda. Jag släpper henne i vanligt ordning och typ 5 sekunder senare ser jag henne inte längre. Min bror kom och vi gav oss ut för att leta reda på den svarta lilla hunden. Efter en stund hör jag "Här e hon!!!"
När vi väl hade packat in oss och hunden i bilen och åkt ner till stan upptäcker vi att alla pizzerior öppnar 12. Då e klockan ca 11.30 och jag börjar jobba 12.45. Så det blev ingen pizzalunch. Jag som va så sugen på tonfisksallad!!!!
Jaja, den får bli en annan dag. Det blev frukt, grekiskt lantbröd och C-vitaminer från kvantum ist. Men det funkar det oxå.

Jag HATAR blomflugor! Usch för dem. Äckliga små sliskiga flugor som e överallt!!!!

Nähe, dax att byta om och åka till flygplatsen. Slutar 19 idag. Nice värre=) Så ikväll blir det schlager final=)


Postat av: Anna

Helt underbar remix på perrellis Hero

http://www.youtube.com/watch?v=VpMfjgLcBRU

2008-03-16 @ 09:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0