Tisdag

Här kommer en bild tillägnad Irene=)
Här e det svarta, fast inte riktigt samma styling som frisören gjorde, hehe jag tog mig en tupplur, sen va frisyren förstörd, så efter bara lite vatten såg det ut så här.





Slänger in en bild på framsidan av mig oxå.



Magen växer och växer. Det här fina linnet hittade darlingen på H&M igår. Jag tog det direkt utan att prova det, hehe.
Han e så duktig på att hitta fina kläder åt mig. Det blev även två klänningar och en blus.
Det blir ju lite shopping nu när man inte kan ha sina vanliga kläder. Men de e skoj. Köper sånt som jag kommer kunna använda när bebben ploppat ut oxå.
65 dagar kvar tills bebisen e beräknad att komma ut. Jag längtar!!!
Vill se hur den ser ut!

Nääähepp, nu ska jag ta o storstäda lite.


Postat av: Lilla jag

Ser ju jätte bra ut!

2008-06-10 @ 23:06:54
URL: http://irenev.blogg.se/
Postat av: Cherryskull

fan vad det är fint med gravid-mage!=)

2008-06-12 @ 21:03:54
URL: http://cherryskull88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0