Rhinocort

Det heter min nässpray som jag fick. Och det har blivit mycket bättre! Wohoo!!
Såå skönt att slippa huvudvärken! Jag va en sväng förbi vårdcentralen igår, men de hade inte tid för mig, så jag skulle ringa idag ist, men när jag vaknade vid 6 (Och va vaken till 9), så hade jag inget ont i huvudet alls! Så jag ringde inte.

Fortfarande täppt i näsan, men det kan jag ta. Det gör inget, bara huvudvärken försvunnit!

Igår va vi hos BM. Det va våran bm som vi har på föräldraträffarna. Det va ett väldigt bra besök. Fick titta på bebisen på ul och lyssna på den, allt lät jättebra!

Ikväll blir det Sverige-Ryssland. Mor o far kommer nog hit och tittar på matchen här.
Jag ska ta o plocka undan lite sen åka o hämta bror, vi ska in till stan en sväng.

HEJA SVERIGE!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0