Rensat

Idag har jag rensat lite i garderoberna.
Har lagt lite saker i en "släng-hög", lite i en "Tradera-hög", och lite i en "ge till mamma-hög".

Skulle kunna rensa ut mycket mer, men det får räcka för den här gången.

Jag gjorde en hallon och blåbärs-paj oxå, sen åkte vi ut till Jönåker och åt upp den. =)
Innan vi kom ut dit stannade vi på citygrillen och fick i oss lite mat. Det behövdes!

Jag och Zelda va inne på jysk en sväng och köpte en söt liten tvätt-korg som numera står i badrummet. Mycket söt sådan. Hoppas att darlingen kan slänga sina underkläder direkt i den nu ist för att slänga det på golvet. Jaa, jag erkänner, jag slänger oxå mina underkläder i en hög på golvet, men de e oftast jag som får plocka bort det till tvättkorgen. Men nu ska det bli bättring på det!

Darlingens bror brände ut massa filmer åt oss. Ska väl lägga oss i sängen och titta på någon av dem nu. Jag kommer nog somna ganska omgående. Sov inte bra alls i natt.

Imorgon ska vi besikta min bil, sen blir det träff med föräldragruppen. Ska bli trevligt! (Inte besiktningen)
Går in i v. 32 imorgon. Tiden går snabbt!!!! ca 60 dagar kvar tills vi får se den lilla som bor inne i mig.

God natt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0