Blombud=)

Idag plingade det på dörren och jag gick för att öppna, där ute står en snubbe med en stor blombukett och säger "Blombud till Sofia". =) Hehe det e ju jag=)

Jag pikade Darlingen lite häromdan att de va längesen jag fick blommor, men eftersom att jag e halvt senil så hade jag glömt bort att jag sagt så.
Men Darlingen hade inte glömt det!! Han e så underbar!!!

På lappen står det "Älskar dig ännu mer ju mer du växer. Darlingen"

E han inte världsbäst min man=) En söt liten nalle sitter bland rosorna oxå!!! Ååååhhh!!!



Älskar dig oxå darling! Men det vet du väl redan=)

Postat av: Darlingen

Ja e ju så bra ;)

2008-06-10 @ 00:22:48
Postat av: natty

hehe ja det e kul med lite annorlunda bilder :) sött av din kille ;)

2008-06-10 @ 06:44:44
URL: http://natty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0