Bee movie

Nu e jag hemma igen. Darlingen e iväg o tränar så jag o Zelda ska mysa lite själva hemma.
Tänkte titta lite på Bee-movie, någon som har sett den??



Besiktningen av min bil gick galant, förutom på en liten grej, så himla störigt!! Vi kollade alla lysen och så igår, så antingen igårkväll eller idag innan besiktningen har det blivit ett stenskott på ena framlyktan. Ett litet hål som kommer ta in vatten om vi inte fixar det snarast. Vi fick inte ombesiktning på det, men ändå. Så himla typiskt!!!

Efter besiktningen åkte vi förbi McD och åt lite, sen vidare mot Oxelösund igen, vi skulle ha träff med föräldragruppen.
Mycket trevligt. pratade, fikade, skrattade och tittade på en video om amning.

När vi kom hem så fick jag ett ryck igen och började städa akvariet. Vilket behövdes! Darlingen hjälpte till, men nu e han på väg till Jönis och ja o Zelda själva som sagt.

Jag o Zelda ska gå ut o gå en sväng nu, så ska vi mysa ner oss i soffan sen=)

Postat av: Kitty

Du är snäll du!

2008-06-12 @ 19:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0