080607

6 år sen jag tog studenten!
Värst vad tiden har gått fort, men samtidigt så tycker jag att jag har hunnit med en del åren efter det.



Idag e en förkyld dag. Som igår.
Inte skoj alls!!! Vill bli frisk nu!
Mina händer kliar och har fåt utslag. Usss!!!




Igår va jag o Zelda hemma hos mor o far hela dagen. Hon badade i sin pool och lekte med vattenspridaren. Hon älskar verkligen vatten!!!
Sen va vi med dem och tittade på när OIK fick stryk med 4-1 och min kära bror blev utvisad. Hehe.
Dagen innan va vi med i Björnlunda och fick se Jönåker åka på tok torsk. 9-0.
Två dagar i rad med mindre bra fotbollsresultat, men det vänder kanske någon gång.


Nu har vi precis kommit hem. Jag o Zelda. Idag har vi varit och köpt foppa tofflor (!!!!!!!) till mig.
Jaaa, jag vet att de e världens fulaste!!!! Men om det kommer bli så här varmt i sommar som det har varit de närmaste dagarna så behöver jag ett par skor. Bebisen gör att man svullnar och det blir inte bättre av värmen!! Så ett par ljusrosa blev det. 70 riksdaler. Köpte faktiskt även ett par snygga flipflops till mig oxå, och två presenter till darling=)

Annars idag har vi varit och vaxat båten (som ska sjösättas imorgon), och sen har vi varit hos mor o far. Zelda har roat sig i sin pool idag igen.
Nu har Zelda gått och lagt sig och jag tänkte ta mig ett bad.



Ha en bra kväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0