Sover

Min lilla älskling ligger o sover bredvid mig på soffan. Han ser så himla fridfull ut, min lilla plutte.

Darlingen e på bröllop, men inga barn fick följa me, så ja stannade hemma me skrutten.
Igår va vi hemma hos mormor o morfar, Oliwer fick massa kläder. Tack så mycket, som sagt, alla skämmer bort honom!!

Det e jättekul när massa folk hör av sig och vill träffa Oliwer! Iofs så sover han typ jämt när de e folk här, men jag o Darlingen uppskattar besök iaf, bara det håller sig på en lugn o fin nivå, så vi försöker sprida ut besöken lite=) Hoppas alla har förståelse för det.
Vi va inne i stan en sväng, gick ett kort varv på stan, sen gick vi o köpte mat på citygrillen och så åkte vi hemåt.

Nu ska ja mata min son och titta på film.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0