Lämnat sängen

Nu har Darlingen satt upp taklampan. Blev så fint. =)

Vi har även varit o lämnat den gamla sängen till min bror. Tog en stund att frakta dit den. Vi satte fast den på taket, hehe. Zelda passade på att ta sig ett bad när vi lämnade sängen. Så nu sover hon. =)

Jag och bror ska in till stan en sväng och titta lite. Passade på att fixa lite fiskpinnar och pasta, gjorde en låda till min lilla sambo oxå, han äter ju aldrig nu för tiden, får se till att han inte svälter ihjäl sig=)

Ska ta o passa på att tvätta en maskin oxå idag tänkte jag.. Sen blir det att städa lite i vardagsrummet när vi kommer hem igen.

Vi ska ta en tur till skogen sen oxå o kika om moppen ligger kvar, vilket den förmodligen gör.





Gott!!

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0