Kolmården igen

Idag e det dax för Kolmården igen. Fast idag e det med Darling, Pernilla och hennes 3 barn. Ska bli skojsigt! När jag va där häromdan så struntade vi ju i hälften eftersom att ja ändå skulle hit idag, och Jenny redan hade varit där.

Vi ska stanna o köpa lite frukt, sen åker vi. Ska lämna Zelda först.

Annars då?? Idag fyller Linn 25 år=) Grattis!

Kram på er

Postat av: melinda

haha ja visst är man nyfiken på vad det är för en filur därinne :D vem han/hon liknar, vems beteénde osv :D det ska bli skitspännande att se! hur är din bebis i magen? en vilde eller en lugnare version?

jag tror min är ganska lugn, men när han väl sätter igång så ser det ganska komiskt ut :D

2008-07-03 @ 11:02:27
URL: http://melindalin.blogg.se/
Postat av: melinda

vad mysigt...åååh zelda är ju så fint tycker jag :D

ha en bra dag!

2008-07-03 @ 17:36:32
URL: http://melindalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0