Sockerkaka

Idag har jag bytt gardiner i vardagsrummet, plockat bland alla blommor, slängt några av dem och försökt rädda livet på några av dem.

Jag fick tillbaka min lilla audi, den hade åkt 32mil (!!!!) Den stod på 8 mil när jag lämnade bort den till bror. Jag åkte till kvantum en sväng och handlade lite grejer. Mamma o Pappa kom förbi och jag gjorde en sockerkaka. Blev riktigt god faktiskt.

Jag e fortfarande riktigt förkyld, men blir bättre för varje dag iaf. Vilket e skönt. Jag tycker inte om att va sjuk.

Ikväll tänkte jag försöka plocka lite bland alla grejer som finns överallt. Kan ta sin lilla tid. Vi ska nog åka en sväng förbi soptippen imorgon. Slänga typ hur mycket som helst! Sist vi va där fick Zelda knappt plats i bakluckan på bilen bland alla påsar=) Hon såg ganska besvärad ut. Haha!

Så e det just nu


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0