Storstad, grekmat och shopping

För en stund sen kom vi hem.
Julklappsshopping i Nyköping stod på dagens lista.
Jag hittade faktiskt lite grejer=) Woho!
Bara nåt litet komplement behövs nu, och det får jag fixa någon dag nu.

Vi åt lunch på Tzatziki oxå. Vi kom dit vid 13.30, och var då helt ensamma i
hela restaurangen. Väldigt skönt tyckte iofs vi, men det måste ju va så tråkigt
o jobba där om det inte händer nåt!

Så trist, grått o blääigt väder! Det blir ju inte ens ljust om dagarna....!

Har ni snö?? Ni som inte bor i Nyköpingsområdet. (Här vet jag att det inte e snö;))

Nu ska vi fixa nåt o äta, o sen åka iväg o träffa Oliwers gudfars föräldrar, hehe lät det krångligt??



Postat av: a-k

jag har knappt börjat ned klapparna...får ta tag i det där. kram

2008-12-17 @ 18:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0