Päronjuice

Jag har fått för mig att jag vill lära mig att scrappa. Så jag satte mig ute i köket o släpade fram lite saker som jag hade hemma. Resultatet blev en tavla som jag satte upp i badrummet. Den blev väl så där, men alla e vi nybörjare i början!



Oliwer har precis tryckt i sig massa päronjuice. Han älskar det och sitter och håller flaskan helt själv. Man får hålla lite under så att det kan komma ut någon dricka, men annars klarar han av det helt själv. Min duktiga prins!!
Nu sitter mina favvokillar och tittar på jaktprogram på 4+. Faktiskt ganska intressant.








Postat av: Agnieszka

Vad duktig du är!!!

2008-12-07 @ 20:46:03
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0