Lördag

Hjälp vad tiden går snabbt! Nu e strax lördagen oxå slut. Den här tiden om en vecka sitter vi på Cinderella . Förhoppningsvis har vi fått tag på någon god drink oxå=)

Idag har vi inte gjort många knop. Som vanligt. Eller nåt?
Vi sitter hemma hos mina föräldrar. Skulle bara hit o hälsa på en liten sväng o blev kvar här. Blev bjudna på Janssons frestelse. Gott! Nu sitter vi o glor på tv. Man Utd-Sun land. Jättekul match.... Men jag har ju datorn iaf=) Hehe.

Jag har passat på att gå igenom lite av mina gamla saker och vi har slängt en hel del saker. Ska ta med lite saker hem.
Ganska kul o sätta fram lite av mina gamla julsaker=)

Oliwer fick prova majsgröt för några dagar sen och det gick ner galant. Idag gick jag o mamma o köpte banangröt. Även det gick kanonbra, fast det blev lite kladdigt;), Oliwer tycker att det e godare att äta från mina fingrar än från en sked.
Men nästan hela portionen gick ner. Så skoj o se!

Nu ska jag fortsätta med mitt glas vin o va lite social.

Hoppas ni har haft en bra dag!!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0