Latmask

Igår när jag va en sväng inne på Ica Maxi i Norrköping så köpte jag tre hyacinter.
Lat som jag är så orkar jag inte gå o hämta kameran, ta kort och lägga in i datorn för att visa er, så ja körde latvarianten och testade att mobilblogga en bild.

Får vi se om den kommer fram. (Vilket funkade och ni ser bilden i inlägget under)

Nu ska jag göra i ordning min son. Han ligger o leker i gymmet. Dax för sprutan!!
13.15 smäller det;) hehe nääe, det e ganska lugnt!

Höres senare!




Postat av: Michelle

Mmm kan verkligen rekomendera att gå o bli omhändertagen! =)

Det e nog ett pojkväns syndrom det där med att inte ta i ordentligt! ;)

Haft en bra dag annars?

Kram

2008-12-10 @ 15:13:06
URL: http://michilullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0