Klar

Nu är jag klar med det jag hade tänkt att jag skulle göra.
Dvs sätta ihop en liten "minibyrå" och rama in mitt "Oliwer-kollage" och stora Zelda tavlan.

Har plockat lite oxå. Plockat upp alla klappar. Mycket blev det! Jättetack igen till alla!!

Imorgon kommer Jenny o Daniel! =)
 Agnieszka, Nova o Magnus kommer oxå. Då blire fika=)
Får vi se om de kommer samtidigt allihop. Kan iofs bli ganska skoj eftersom
att Nova o Daniel e födda samma år, och det bara e 6 månader mellan dem.
De kanske kan hitta på nåt kul ihop.

Nehe, nu ska ja göra mig i ordning för o sova. Min son ligger i sängen o skriker efter mig.
Min lilla gos.

God natt alla underbara människor där ute i cyberspace=)

Stort tack för idag Lena!




Postat av: Agnieszka

Ska bli så trevligt att komma idag! Ser vi verkligen fram emot!

kramar

2008-12-27 @ 07:28:43
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Lena

Tack själv, det var jättemysigt att få umgås.

Kram

2008-12-27 @ 10:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0