Goodmorning sunshine

Idag ska Sofias taxi ner till Norrköping och hämta mor o far. Jag tog en kik på Norrköpings flygplats hemsida och ser att deras flyg e försenat från 14.50 till 15.30. Men ska nog dra upp Darling och åka ner innan. Titta runt lite.

Lite kaffe bara.
Jag måste be om förlåtelse för mitt lilla arga inlägg igårkväll. Hehe, men jag hade sett fram emot att sätta ihop ett pepparkakshus så länge, och så gick det så dåligt.
Blåsan e kvar på fingret med. Asg.

Ja okej, ni kanske får före och efterbilder på mitt pepparkakshus sen när jag har dekorerat det. Vi får se.

Höres senare!!!

Ha en bra dag!
Gör ni nåt spec kul idag??

Jättetack för alla kommentarer ang kryssningen!!! Ni e så goa!


Postat av: Agnieszka

Ha en trevlig biltur!!!!

2008-12-16 @ 12:58:01
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Anonym

väntar med spänning på pepparkakshusbilder.

2008-12-16 @ 21:55:17
Postat av: Mormor

Tack för att ni hämtade oss!

Kram

2008-12-16 @ 22:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0