Nypan

Idag va jag o mamma inne i stan en sväng och kikade runt lite.
Det larmade i larmbågen när vi gick in på Hemtex, hehe, så vi gick ut igen, och sen in igen, flera flera ggr, men då va det tyst. Sen när vi skulle gå ut för att gå vidare så larmade det igen. Jag tror att det e mina skor som larmar. Ska ta andra skor nästa gång ja går in i en affär!
Det som e sjukt e ju att det inte larmar varje gång vi går igenom.... Weird!
Man känner sig så himla utpekad när det piper! Jag har ju inte gjort nåt!

Jag köpte iaf en body o en snygg-tröja till Oliwer och så köpte vi present till nya kusinbarnet Ludvig.

Vi kom hem för en stund sen, jag har precis ätit lite makaroner och köttbullar och ska passa på att städa nu medans Oliwer sover. Han har oxå precis ätit.

Usch vad det regnar idag. Så länge man e inne så e det skönt, men om man ska va ute (Tex gå på stan....=)) så e de inge skoj!

Nähepp, rör på fläsket!



En nybadad och inte allt för nöjd Oliwer i tisdags=)




Alla fina kort Oliwer har fått. Tack!




En trött Zelda med korsade ben=)

Postat av: Frida

Okej =)

Men om du får tid framöver, så vet du iaf. hur man gör nu =)



Söt son du har !!!



//FRida

2008-08-17 @ 16:04:12
URL: http://phridan.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Hihi, jag ser minsann mitt och Håkans kort :)

2008-08-17 @ 23:02:44
URL: http://pearn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0