Neee

Hehe, har inte gått in dit ännu.... Min son ville ha mat och sen fastnade jag framför tv4 sport. Det e poker. Helt sjukt, jag som hatade att titta på poker förut. Nu tittar vi supermycket. Haha!

Nääe, ska äta upp min vaniljglass o sova sen, så fixar jag i rummet imorgon innan vi åker mot S-tälje.

Måste köpa colasås!


Postat av: Agnieszka

Godmorgon! Vet inte alls vad det är för saker i paketet men det var någe 3pack med podukter, tror det var babyprodukter! Kommer nog inte gå och hämta ut det idag för Nova är jätteförkyld och hängig.... men så fort jag hämtata det ska jag lägga ut en bild på bloggen så du får se!

Vad ska ni göra i S-Tälje idag då?

kramar

2008-08-15 @ 07:31:10
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0