Besviken

Jag e faktiskt lite besviken. För ganska längesen hittade jag ett par asfräscha airwalk skor på skokanonen. Skatemodell, mest vita men även lite grönt på dem, de fanns inte i min storlek, men i Darlingens, så jag försökte såklart få honom att köpa dem, men han tyckte inte att det va hans stil och att han har tillräckligt många skor....! Sen för någon vecka sen så va vi där igen, då när vi köpte stövlar till mig. Då hittade jag de fina airwalk skorna igen och de fanns i min storlek!!! Supersnygga! Passade ganska bra med. Jag kände att jag inte hade riktigt råd just då. Jag går ju på mammapenning just nu och vet inte riktigt hur mycket ja får ut, så jag skippade skorna.

Sen igår så planerade jag att idag skulle jag åka in och köpa dem ändå, de har dykt upp i mina tankar ganska ofta på senaste dagarna. När vi kom in så hittade vi skorna, men tror ni att de fanns kvar i min storlek?? Självklart inte! De minsta som fanns va 41, och de e lite väl stort...

*Buuuääääääää*

Antar att jag får skylla mig själv som inte köpte dem när jag hade chansen..... Men ändå..... Fasen!

Postat av: stina

tack:) drygt med skorna.. :/ men d finns tusen till:P

2008-08-21 @ 08:06:34
URL: http://kittygitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0