Glida isär?

Vissa personer som man trodde att man skulle vara världens bästa kompisar med i 100 år till har lixom glidit bort. Jag vet inte om jag är ledsen för det. Egentligen inte. Varför? Vi har ingenting gemensamt längre. Om man pratar om något och den personen bara maler på om sig själv hela hela hela tiden, ska man bry sig?! Nääe. Orka.

Jag bryr mig om de som jag tycker om istället! Som jag känner att jag skulle göra precis allt för. Ni vet vilka ni e!

Ikväll ska jag iaf träffa de som bryr sig om mig och som jag bryr mig om. Ska bli kul!
(Några kunde inte pga andra skäl vilket e himla trist, men de kommer fler tåg)

Nä, nu ska jag städa lite och sen åka en sväng till coop.

Ha en bra dag.
Ciao


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0