Kock??

Jag fick för mig att överraska min älskade fästman med lite god mat efter hans innebandy träning.

Jag tittade lite i frysen och i kylen och tog av det vi hade. Det blev ugnstekt fläsk kotlett, färsk pasta med smak av spenat, guacemole och en god sallad som innehöll gurka, oliver, feta ost, tomat, rödlök och sallad.
Blev jättegott! Vi drack lite vin till det hela. Om jag får säga va ja tycker så blev det verkligen supergott!

Idag har vi varit inne i stan en sväng. Köte en supersnygg jacka till Darlingen,
och en tröja och en silvrig väska till mig.

image404 image406

image407

Här e en bild på min galna katt som älskar kräftor=)


image408

image409

image410

3 bilder från igår. Den superfina rosen som Älsklingen fick från mig=) Sen ett glas vin och några ljus som jag mös med igår kväll medans darlingen jobbade natt och jag va hemma ensam och tittade på nyaste Beck=)

image411

Jag avslutar det här inlägget med en fin bild på en underbar solnedgång=)

Ha en bra kväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0