Lite onödigt

Tio första

Första bästa kompis:
Elena;)
Första bil:
VW Golf
Första kärlek: 
Lars kanske?
Första husdjur: Filuren
Första resa:
Kreta
Första jobb:
Ogräsplockare;)
Första köpta skiva: 
Det var nog "GULD" (1994).
Första riktiga kärlek:
Jimmy
Första piercing:
Naveln
Första konsert: 
Backstreet Boys va den första stora iaf

Nio senaste:

Senaste drycken: Pepsi eller kaffe
Senaste bilfärd: Idag till jobbet
Senaste filmen du såg: Nån Beck igår
Senaste ringda telefonsamtal: Nån på jobbet
Senaste sötsaken: Tuggummi
Senaste spelade cd: En som min bror brände häromdan=)
Senaste kramen: Jaa, många kramar på jobbet idag;)
Senaste gången du grät: Hemlisch=P
Senaste måltiden: En stund sen

Åtta har du nånsin:

Dejtat en av dina bästa kompisar: nope
Blivit arresterad: nope.
Blivit kär vid första ögonkastet: Det har jag nog ja
Fastnat med blicken i någons urringning?:  hehe jaa det tror jag
Fått ditt hjärta krossat: jappsi
Sagt att du älskar någon utan att mena det: nej, inte vad jag vet ;)
Haft ett one night stand:  ingen kommentar!
Busringt till någon: ja, det har väl alla?

Sex saker du gjort idag:1. Jobbat
2. Kört bil
3. Svurit åt bagagesystemet
4. Suttit vid datorn
5. Ätit
6. Kramats

Fem favoritsaker (som du äger) utan rangordning:1. Min bil
2. Mobilen
3. Mina djur
4. Min snubbe;)
5. Mina väskor

Fyra personer du pratat med idag:
En hel hög me folk på jobbet
Tre val:Blått eller rött? Blått
Sommar eller vinter? Sommar
Choklad eller chips? Chips

Två saker att göra innan du dör:
1. Bli polis
2. Köpa hus o en mazda 6;)

En sak du ångrar: Finns himla mycket jag ångrar.....!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0