TRÖÖÖTT!!!!

Jag e så himla trött!!! O ändå så gick ja o la mej skapligt tidigt igår, sov iofs ganska oroligt... Zelda kom o hoppade på mej efter att jag sovit en timme.. och Gosan löper.... Men jag sov mer än ja brukar när det e fm..

Igår fyllde ja i min senaste tatuering. OOONT!!!!!! Usch o fy!

Sen åkte ja o Anna till hennes blivande lilla hem i Linköping. Vi höll på att inte få tag på nyckeln... drygt! Men det fixade vi;)
Anna; Ditt lilla rum påminner om mitt lilla rum i Växjö=)

Fettisdagen igår me. Köpte två semlor. Men åt ingen. Roffa åt nog en iaf tror ja, Ja får äta upp den idag när ja kommer hem.

Ikväll e de hockey me!! Nyköpings hockey!! Det kostar bara 20kronor! Resten står alla sponsorer för=) Tack!

Ha en bra dag! Ciao


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0