Lön och Norrköping!

Haha Bror, jag läste mina senaste inlägg efter kommentaren! Hehe det stämmer ju!!! Haha! Men man e trött o hungrig när man jobbar fm! Men idag e ja mätt o utvilad!

Jag o Zelda ska ut o gå strax. Hon ska bara äta mat först. Sen ska jag bege mej till Norrköping. Jag o Lena ska göra stan en kortis.

Jag måste tänka om det hände något kul igår, men jag kan inte komma fram till att något kul hände alls. Älskligen kom ut till jobbet så vi lunchade. När ja kom hem så sov jag några timmar. Sen åkte vi och åt mat på MAX=) weeiii!!! Äntligen Max i Nyköping! Det va verkligen på tiden!

Nä, nu e Zelda så hungrig, så nu ska hon få mat!

Ha en bra dag!

Postat av: Elena

Så Max har öppnat i Nyköping nu.. vad trevligt!
Här har de bara en Max och den ligger på andra sidan stan.. typiskt. Eller kanske är det bra... :) Hade nog lite för nära när vi bodde i Örebro..

2007-02-23 @ 18:20:32
URL: http://elsan.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0