As bra!

Vi va precis på bio o såg "Se upp för dårarna". Så himla bra film!!!! En riktig "Sofia-film" som Karin skulle sagt=) Super!!! Ni som har ungefär samma film-smak som mej, gå o se den! Roffa gillade oxå den skarpt!

Se den på bio ikväll=) Det va tårar o skratt o medkänsla vill ja lova!


As bra!

Idag va jag på Gums kl 11.00.  Det var jag och ett gäng pensionärer. Jag handlade lite skit. 4 fiskar, ett par stövlar o en blomma. En jättefin rosa gerbera va det=).
Zelda fick sitta i bilen o vänta, men hon fick ett märg-ben, så de gick ingen nöd på henne vill ja lova. Vi åkte till Oxd en sväng oxå och hämtade "30 November", så den såg jag oxå på sen under eftermiddan.

Nu ska vi gå ut o gå med Zelda efter att hon har ätit sin mat, sen blir det nya BECK-Advokaten.

Imorgon e de jobb igen. Suck!

Ha en bra kväll/Natt!

Kram från lilla mig.

Postat av: Bror

Skulle jag gilla den filmen? :O

2007-02-28 @ 23:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0