Alla <3 dag

Jaha i år igen...

Alla hjärtans dag. 14 februari.
Varför måste man visa att man älskar nån precis på den här dagen?? Det tycker jag att jag gör ofta. Gör ja inte det??

8 år sedan min morfar dog.
 

Jobbar idag med. Mår illa. Vill inte va här.
Jobbar iaf bara till 18.15 idag. Kompade två timmar. Orkade inte jobba från 8...!Kom 5min sent gjorde ja me.
Kom ut till parkeringen vid 9.45. Var va bilen?! Letade efter den, när ja väl hittade den låg den under 10cm snö....! Släpa bort all snö från bilen o sen åka iväg. Det va ju snorhalt! Så ja tänkte att hellre att ja kommer lite sent än att krocka eller köra i diket.

Så e de. Får väl se om ja hittar på nåt mys me min gubbe ikväll när han slutar jobba vid 21.

Den som väntar på nåt gott....=)

Pusspuss


RIP Johanna Sällström!


Postat av: Ankan

glaaa alla hjärtans dag! =)

kom på att gud kansk vill gott, ja bara en fundering I had.

Puss puss

2007-02-14 @ 20:00:52
Postat av: ankan

ursäkta, jag är bara väldigt väldigt trött

2007-02-14 @ 20:02:10
Postat av: Elena

Ja, det kan man fråga sig varför det behövs en speciell dag för att visa sin kärlek till någon. Men jag tror det är ganska bra ändå, så stressade som många är. De kan bevhöva en dag för detta...
Lite mysigt kan det ju vara ändå... Jag firar hellre en sån här dag än vissa andra helger vi har...

Ha det gott!
Och kolla gärna in min blogg... ;) (det händer dock inte så värst mycket där...)

2007-02-15 @ 17:15:54
URL: http://elsan.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0