Spice girls

Jag ligger i min brors säng o tittar på Spice girls dokumentär. Hittade en dator med internet på, så ja passar på att uppdatera lite.

Jag o mamma har bakat pepparkakor. Det blev Mumin, lilla my, en hund, en katt och hjärtan=)

Idag fick jag andra hepatit sprutan. Nästa ska jag ta 12 juni.=)

Usssch jag håller på att bli sjuk. Helt genomfökyld. Får se hur det blir med jobb i helgen. Vill jobba iaf.

Hehe Spice girls va ju SÅÅÅ bra när ja va ung.. Vad har hänt?? Så bra e de inte längre...!

jaja, ska väl åka hemåt snart. Sova sova sova!!! Yeey!

Krama

Postat av: Älin

Spice Girls rules!!!
Eller gjorde på den tiden =)

2007-12-20 @ 21:28:41
Postat av: Lilla jag

12 juni, ja du har ju verkligen framförhållning!

2007-12-20 @ 21:59:49
URL: http://irenev.blogg.se
Postat av: Kitty

Ja om jag kan få ledigt då så vore det toppen! Ha det bra!

2007-12-21 @ 11:42:51
URL: http://elinhellokitty.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0