Trötter!

Idag efter jobbet slumrade jag till en stund på soffan, sen direkt till Oxelösund till nya lägenheten o börja fixa. Mamma o Pappa va redan där.
Vi tvättade fönster och Darling o pappa la golv i andra sovrummet. Det blir tokfint!

Robin o Kjell kom förbi o fikade lite. Jag fick en lite för tidig födelsedagspresent av Robin. Jag fyller ju inte förrens på måndag men eftersom att han o Sofie o två till åker till Barca imorgon bitti, så fick jag den då. Det var ett superfint uppläggningsfat, eller vad man ska säga, ett stort fat som de hade gjort skålar i...=) hehe, bild kommer, ska fixa fram en.

När vi hade fikat klart fick jag för mig att tapetsera lite, så jag o mamma slänge upp två mörkblåa våder i det lilla gröna rummet, vi ska ha kvar den kortväggen i den gröna tapeten som är där nu, och ha mörkblått i resten. Blir kanon!!

Lägger upp bilder på det med imorgon.

Nu ska ja sova, så ja orkar upp 3.30 imorgon. Sen semester en vecka=) wohoo!!

God natt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0