Jobbar


Nu sitter jag på jobbet. Satt o tittade lite i min mapp o hittade de här bilderna. Hehe, de e från sommaren 06. Mysigt!
Igår jobbade jag 14-22.15. Skönt som fasen o komma hem tidigt! Ist för o sitta o glo på jobbet till 23.30!
!!!Älska 8 timmarspass!!!

Ikväll ska jag hem till Nettan o Staffan en sväng. Fick ju förmånen att jobba 8-16 ist för 14-22.15 idag. Skönt!
Det blev lite smycken gjorda igår oxå. Bla ett smycke som sitter på min nya fina röda väska

S?


Titta vilken söt bild jag hittade på blocket i somras... Haha!!! De e så himla fula så de blir söta! De skulle kosta ca 3000kr st...! Haha jag betalade 5kr för Flisan, 50kr för Gosan o en öl för Alva! Och jag tycker att mina katter e betydligt sötare än de där! (((Gremlings)))

Gremlings


Ha en superb dag! Det ska jag ha iaf!

Postat av: Kitty

Hoppas att ni får det trevligt i kväll! Ja katterna var värkligen ful/Söta!

2007-04-14 @ 14:08:57
URL: http://elinhellokitty.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0