Glad?!

Jag vet inte när jag va glad sist. Alltså riktigt glad! Jag e ju glad dagligen o skrattar o så. Men alltså när jag kände mej riktigt glad o lycklig. Ska fundera lite på det.

Sitter på grinden nu på jobbet. Fick en ny trainee idag, min andra e så gott som klar.

Jag kanske har köpt lite saker på tradera nu igen....;) De e ju de enda roliga som finns nu för tiden! Fast det blir en dyr hobby!

Om 45 min blir jag avbytt här ute. Då blir det lunch. Köttbullar o makaroner igen, har redan ätit det en gång. haha, men e man lat så e man;)

Nää, nån som vill hitta på nåt skoj nån dag? Som typ inte vardagen innehåller varje dag. Typ dra nånstans? Just tell me!

Ha det bra!

Puss på dej min älskade sambo=)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0