Dagens lista

  • Dagens mat: Grandiosa pizza till lunch och yoghurt till frukost
  • Dagens Örhängen: Gröna som jag har gjort själv
  • Dagens Jobb: 8-16 i basgruppen
  • Dagens dricka: Coca cola zero
  • Dagens drink: vin
  • Dagens kläder: Har jag inte bestämt ännu (Jobb-kläder räknas inte!)
  • Dagens film: Beck-Advokaten
  • Dagens fest: Hos Nettan o Staffan
  • Dagens parfym: Blir nog någon av LaCoste
  • Dagens affär: Willys
  • Dagens drygaste: Brandlarm på jobbet
  • Dagens bästa: Fint väder
  • Dagens sämsta: Att Zelda inte e hemma
  • Dagens hockey: LCH-MoDo
  • Dagens pojke: Min snutte Roffa
  • Dagens tvättstund: Strax i badkaret.



Nu vet ni lite mer om min dag=) Ha de bra!


Postat av: fröken Främling

maah.. måste ta och testa den där colan zero nån dag. Men smakar den verkligen bra? Har för mig att inget socker = inte så gott..

2007-04-15 @ 00:38:15
URL: http://melankoliskt.blogg.se
Postat av: fröken Främling

maah.. måste ta och testa den där colan zero nån dag. Men smakar den verkligen bra? Har för mig att inget socker = inte så gott..

2007-04-15 @ 00:43:52
URL: http://melankoliskt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0