Sitter på jobbet

Hej!

Sitter på jobbet just nu. Vaktar en grind och lyssnar på musik...
Håret blev mörkt! Vill ja lova, har inte bestämt mej om ja gillar det eller inte än...

idag har det varit en dag som vanligt i mängden.... på jobbet... som alltid!
Det bästa med den här dan e att ja tänker kompa från 21.30, så ja slutar om en timme=) Då blir de hem o sova, så de blir en ny dag!

Imorgon blir det Skyddsmässan i Sthlm. Ska bli intressant. Sen på lördag blir det bröllop=) Ska bli supernice!!! Jag har asfräscha nya mörka mockastövlar, de e som nitar på=) jättefina!

Idag har jag ägnat större delen av arbetstiden åt att fixa mina naglar, hehe, nä inte så länge, men en stund iaf=) Har målat dem o satt fast fina små stenar. Har gjort massa olika för o veta hur ja ska ha det på bröllopet på lördag. Har nog bestämt mej, tror jag! Det kanske kommer något kort på det, förmodligen inte...! hehe. Be there or miss it=P

Näää, nu orkar ja itne skriva mer.

Ha de bra=P



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0