Ny ring igen...:)

Som ni kanske minns så fick jag ju helt galet utslag av mina fina MissDee ringar som jag köpte. (Läs om det här).

Jag kom inte riktigt över att jag inte kunde ha dem. Jag tvingades att skicka tillbaka dem:(. Det är riktigt surt att behöva inse att man måste skicka tillbaka dem när man har blivit så kär.

Men (ja, det kommer ett men i detta inlägg) nu hittade jag en supersöt ring på Tradera.

Jag är ju lite halvsvag när det gäller ödlegrejer. (No shit?!) och så hittade jag denna:







Så här står det om den;

Material: 0.05micron 18K Guldöverdragen Kopparlegering, färg på metallen är som på bilden.
100% Bly & Nickelfri


Kan tilläggas att den är för liten för att ha på ringfingret, så det blir att ha den på lillfingret och jag ska inte sova med den.

Håll alla tummar nu för att jag ska kunna använda denna skönhet!


(Bilderna är lånade från Tradera)


Postat av: Karin

Men vilken söt ring!! så du som det kan bli, hehe.

2011-01-12 @ 09:26:08
URL: http://onelifetolive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0